تعرفه طراحی سایت با درگاه پرداخت بیت کوین

شرکت ای بت فا، با بیش از دو دهه حضور در زمینه مشاوره، طراحی و راه‌اندازی انواع سایت‌ و با تکیه بر‌ نیروی مجرب خود مشغول به فعالیت است، و بیش از صدها نمونه کار موفق و درخشان را در زمینه طراحی انواع سایت در حوزه‌های مختلف طراحی و پشتیبانی می‌کند. در این مقاله و با توجه به رشد روز افزون صنعت ارز‌های دیجیتال و مخصوصا بیت کوین و همچنین لزوم گسترش و استفاده از ارز‌های دیجیتال و استفاده از درگاه‌های بیت‌ کوین به عنوان اثری بسیار کار‌آمد جهت استفاده از اقتصاد جهانی به عنوانی روشی بسیار نو ظهور مورد توجه قرار گرفته است.

ای بت فا

شرکت ای بت فا، در حال حاضر و باتوجه به نیاز بسیاری از کاربران جهت بهره‌برداری از بازار جهانی، درگاه‌ پرداخت بیت کوین را در طراحی‌ تمامی انواع سایت‌های متقاضی به صورت کامل و با استفاده از الگو‌های پرسرعت و کارآمد لحاظ کرده است.

درگاه پرداخت

با توجه به رشد روز افزون اینترنت و همچنین لزوم استفاده از روش‌های ایمن که سبب سهولت کاربران شود، درگاه‌های پرداخت مختلفی در سطوح مختلف و با رعایت شرایط قانون‌گزار هر ناحیه یا کشور به وجود آمده است، که پیاده سازی هر یک از این درگاه‌های پرداخت علاوه بر نیاز به دانش فنی، نیاز به مشاوره‌ با افراد با تجربه در کشور مذکور است.

بیت کوین

ارز دیجتال بیت کوین با معرفی خود به عنوان یک روش ایمن و شفاف، سبب حذف بسیاری از محدودیت‌های موجود شده است که درگاه‌های پرداخت ایمن و معقولی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است، گرچه در حال حاظر تنها یک دهه از معرفی این روش پرداخت می‌گذرد، اما همواره افراد، کسب و کار‌ها و شرکت‌های معتددی، این روش پرداخت را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت جایگزین استفاده کرده‌اند. شایان ذکر است که این روش پرداخت بسیاری از ناملایمتی‌ را که قانون‌گزاران در سراسر دنیا اعمال نموده‌اند را کمتر کرده‌‌است و کمک قابل توجه‌ایی به بسیاری از کسب و کار‌های نوپا نموده است.

اثرات مثبت درگاه پرداخت بیت کوین در طراحی سایت

با‌توجه به گسترش انواع ارز‌های دیجیتال، همچنین شفافبت و امنیتی را که ارز‌های دیجیتال و مخصوصا بیت‌کوین برای کاربران خود فراهم نموده است، روزانه تمایل بسیاری از افراد به استفاده از این ارز‌ها بیشتر و بیشتر شده است، همچنین یک روش پرداخت ثابت، جهان را به دهکده جهانی نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند و سبب حذف ناعدلاتی‌های موجود که توسط قانون‌گزار ثروتمند و ناعادل ایجاد شده است، می گردد؛ همچنین با توجه به تمایل افراد به سرمایه‌گزاری‌های مختلف در این حوزه، مطمئنن تمامی شرکت‌های و سایت‌هایی که زودتر به راه‌اندازی‌ این روش‌های جایگزین پرداخت شده‌اند به سود قابل توجهی خواهند رسید.

هزینه طراحی درگاه پرداخت بیت کوین

جهت مشاوره و اطلاع از هزینه طراحی سایت و طراحی انواع درگاه‌های پرداخت بیت کوین و دیگر ارز‌های دیجیتال نظیر اتریوم، بیت‌کوین کش، لایت‌کوین، تدر و دیگر ارز‌های دیجیتال و همچنین ثبت سفارش طراحی انواع سایت، لطفا با ایمیل [email protected] تماس بگیرید.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی