یک دروازه رمزنگاری اینترنت اشیا برای دستگاه های اینترنت اشیاء با محدودیت منابع

یک دروازه رمزنگاری مناسب برای دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) با محدودیت منابع می تواند راه حل مفیدی برای برآورده ساختن نیازهای امنیتی آنها باشد. برخی مزایای استفاده از یک دروازه رمزنگاری IoT شامل موارد زیر است:

1. منابع محدود پشتیبانی : یک دروازه رمزنگاری می تواند بخشی از وظایف پردازش و ذخیره سازی مربوط به رمزنگاری را در خود ایفا کند و نیاز به منابع دستگاه محدود (مانند حافظه ، پردازش و باتری) را کاهش دهد. این می تواند عملکرد سیستم و عمر باتری را بهبود بخشد.

2. مدیریت و تسهیل رمزنگاری پیچیده : یک دروازه رمزنگاری می تواند به طور خودکار پروتکل ها و تکنیک های رمزنگاری پیشرفته را اجرا کند و مدیریت کند تا امنیت داده ها و برقراری ارتباطات ایمن تضمین شود. این می تواند ساده سازی توسعه برای دستگاه های IoT را امکان پذیر کند.

3. سازگاری و انطباق پذیری بالا : یک دروازه رمزنگاری می تواند با طیف وسیعی از دستگاه های IoT و پروتکل های ارتباطی سازگار باشد و خود را با آنها تطبیق دهد. این می تواند پذیرش گسترده در زمینه تعاملات IoT قابل اعتماد را ممکن سازد.

بنابراین ، یک دروازه رمزنگاری IoT می تواند با کاهش نیاز به منابع ، مدیریت ساده پروتکل های رمزنگاری پیچیده و ارائه انطباق پذیری بالا ، امنیت و تعامل قابل اعتماد بین دستگاه های IoT را تضمین کند. این می تواند بلاک چین و سایر زیرساخت های مبتنی بر IoT را برای بخش بزرگتری از بازار کاربردی تر کند.

 

Alqattaa, Ahmed, and Daniel Loebenberger. "An IoT crypto gateway for resource-constrained IoT devices." crypto day matters 32 (2021).

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی