بیت کوین: زیر کاپوت

در این مطلب ، برخی از معایب کلیدی بیت کوین که محدودیت های آن را ایجاد می کنند مورد بحث قرار می گیرند و دیدگاهی منفی در مورد بیت کوین به عنوان یک نظام پرداخت عملی ارائه می شود:

اسکیل محدود: بیت کوین فقط قادر به پردازش ۷ تراکنش در ثانیه با میانگین زمان تأییده شدن بلاک ۱۰ دقیقه است. این محدودیت اسکیل ناکارآمدی آن را برای پرداخت های جزئی و با حجم بالا نشان می دهد.

انرژی بری بالا: استخراج معدنی بیت کوین به طور گسترده استفاده از انرژی و به دنبال آن آلاینده ها و کربن را افزایش می دهد. این می تواند محیط زیست را به طور جدی تهدید کند و بیت کوین را ناپایدار محیطی می کند.

عدم انعطاف پذیری: بیت کوین برای تراکنش های خاصی طراحی شده است و نمی تواند به سایر کاربردها تطبیق داده شود. این محدودیت های عملکردی ناکارآمدی آن را برای پذیرش برای کاربردهای مختلف نشان می دهد.

لذا ، اگرچه بیت کوین اولین ارز دیجیتال مبتنی بر زنجیره بلوکی بود که برخی مزایای نوآورانه را ارائه می داد ، اما محدودیت های اسکیل ، انرژی و انعطاف پذیری فراوان وجود دارد که آن را برای استفاده در عمل به عنوان یک سیستم پرداخت جامع و پایدار نامناسب می کند. در نتیجه ، بیت کوین محدودکننده بوده و نمی تواند زیرساخت پرداخت آینده را تشکیل دهد - و باید به عنوان زیر کاپوت تلقی شود.

 

Zohar, Aviv. "Bitcoin: under the hood." Communications of the ACM 58, no. 9 (2015): 104-113.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی