مدیریت امنیت مبتنی بر بلاک چین زیرساخت اینترنت اشیا با تراکنش های اتریوم

استفاده از تراکنش های اتریوم برای مدیریت امنیت زیرساخت اینترنت اشیا (IoT) مبتنی بر بلاک چین مزایای مهمی دارد:

1. ثبت مستند امنیتی: تراکنش های اتریوم در زنجیره بلوکی ثبت می شوند و یک مستند امنیتی و حسابدهی قابل اتکا را ایجاد می کنند. این می تواند تحلیل و بررسی دقیق تر امنیتی را امکان پذیر کند و مسئولیت پذیری را افزایش دهد.

2. اتصال خودکار و شرطی امنیتی: تراکنش های اتریوم می توانند برای اعمال شروط امنیتی مانند مجوزهای دسترسی ، سطوح دسترسی و نقش های امنیتی به کار روند. این می تواند اتصال خودکار دستگاه به زیرساخت IoT و اجرای سیاست های امنیتی را ممکن سازد.

3. مالکیت و کنترل دیجیتالی: تراکنش های اتریوم می توانند برای ثبت مالکیت دیجیتالی دستگاه ها و کنترل دسترسی به آنها به کار روند. این می تواند امکان مدیریت مؤثرتر مالکیت و کنترل دستگاه های متصل به زیرساخت IoT را فراهم کند.

بنابراین ، استفاده از تراکنش های اتریوم می تواند ثبت امنیتی بهتر ، اتصال و کنترل خودکار امنیتی و مالکیت و کنترل دیجیتال مؤثرتر را برای مدیریت امنیت زیرساخت اینترنت اشیا مبتنی بر بلاک چین فراهم کند. این می تواند شفافیت و پاسخگویی را افزایش دهد ، سیاست های امنیتی را اجرا کند و مالکیت و کنترل را مدیریت کند. بنابراین ، تراکنش های اتریوم می تواند برای ارتقاء امنیت و قابلیت اطمینان زیرساخت اینترنت اشیا مبتنی بر بلاک چین مفید باشد.

 

Mehedi, SK Tanzir, Abdullah Al Mamun Shamim, and Mohammad Badrul Alam Miah. "Blockchain-based security management of IoT infrastructure with Ethereum transactions." Iran Journal of Computer Science 2, no. 3 (2019): 189-195.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی