تعامل مصرف‌کننده با سایت‌های قمار آنلاین برون مرزی و درک آنها

این مقاله به بررسی تعامل مصرف کنندگان و درک آنها از سایت های قمار آنلاین برون مرزی می پردازد. این سایت ها قمار آنلاین را در مکان هایی قانونی می کنند که در محل زندگی مشتریان غیرقانونی است.

این مقاله با استفاده از تحلیل محتوای نظرات و بازخورد مشتریان در وبسایت های بررسی شده ، تجارب آنلاین مصرف کنندگان را بررسی می کند. نظرات مشتریان در مورد جذابیت ها ، محاسن و محدودیت های سایت های قمار آنلاین برون مرزی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند.

از جمله موضوعات اصلی مورد بحث در این مقاله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• دلایل مشتریان برای استفاده از سایت های قمار آنلاین برون مرزی مانند دسترسی به بازی های ممنوع شده در محل زندگی ، بونوس های بیشتر ، تخفیف ها و پرداخت های الکترونیکی آسان تر.

• مزایای استفاده از این سایت ها به نظر مشتریان مانند گستردگی بازی ها ، بونوس های جذاب ، آزادی عمل بیشتر و حفظ اسرار.

• محدودیت ها و معایب به نظر مشتریان مانند دشواری دسترسی به برخی پرداخت ها ، مشکلات مربوط به شارژ کردن و برداشت از حساب ، مسائل حفظ امنیت و اسرار.

• تأثیر منفی احتمالی استفاده از این سایت ها بر وضعیت مالی و روحی مشتریان.

این مطالعه نشان می دهد که مصرف کنندگان نسبت به مزایای دسترسی به بازی های ممنوعه و جذابیت های بونوسی مثبت می نگرند در حالی که به محدودیت ها و خطرات احتمالی کمتر توجه می کنند. آگاهی افزایی مشتریان در مورد ریسک های این سایت ها می تواند مانع از تعامل با آنها شود. قوانین محدود کننده نیز می تواند مؤثر باشد اما به تنهایی کافی نیست و باید با آموزش و آگاهی افزایی تقویت شود.

 

Gainsbury, Sally M., Alex MT Russell, Nerilee Hing, and Alex Blaszczynski. "Consumer engagement with and perceptions of offshore online gambling sites." New Media & Society 20, no. 8 (2018): 2990-3010.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی