راه حل های ارزهای دیجیتال برای فعال کردن پرداخت های خرد در اینترنت اشیاء مصرف کننده

ارزهای دیجیتال می توانند راه حل های مناسبی برای فعال کردن پرداخت های خرد در اینترنت اشیا (IoT) محسوب شوند. برخی از مزایای استفاده از ارزهای دیجیتال در این مورد شامل موارد زیر است:

1. مقیاس پذیری مناسب: سایز بلوک های ارزهای دیجیتال معمولاً کوچک است ، بنابراین می توانند تراکنش های خرد و با ارزش کم را پشتیبانی کنند. این می تواند برای پرداخت های مصرف کننده مناسب باشد.

2. هزینه پایین: معامله ارزهای دیجیتال معمولاً با هزینه و کارمزد کم یا صفر همراه است. این می تواند پرداخت های خرد را برای مصرف کنندگان ارزان تر کند.

3. سرعت بالا: تراکنش با ارزهای دیجیتال معمولاً سریع تر از پول نقد یا بانکی است. این می تواند پرداخت های سریع تر برای مصرف کنندگان فراهم کند که برای برخی سناریوها مناسب است.

4. حساب های مجزا: هر کاربر ارز دیجیتال می تواند چندین حساب مجزا داشته باشد. این امکان پذیر است که مصرف کنندگان حساب های مجزایی برای خرید های مختلف ایجاد کنند که می تواند دسترسی و مدیریت مالی آنها را ساده تر کند.

به طور خلاصه ، ارزهای دیجیتال می توانند با مقیاس پذیری مناسب ، هزینه پایین ، سرعت بالا و حساب های مجزا پرداخت های خرد مصرف کننده را تسهیل کنند. این می تواند هزینه ها را کاهش دهد ، سرعت و دسترسی را افزایش دهد و مدیریت مالی را ساده تر کند. بنابراین ، ارزهای دیجیتال می توانند یک راه حل مناسب برای فعال سازی پرداخت های خرد در زیرساخت اینترنت اشیای مصرف کننده باشند.

 

Mercan, Suat, Ahmet Kurt, Kemal Akkaya, and Enes Erdin. "Cryptocurrency solutions to enable micropayments in consumer IoT." IEEE Consumer Electronics Magazine 11, no. 2 (2021): 97-103.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی