شناسایی خدمات غیرقانونی قمار آنلاین (IOG) در محیط موبایل

این مطالعه به شناسایی و مطالعه خدمات غیرقانونی قمار آنلاین (IOG) در محیط موبایل می پردازد. خدمات IOG به خدمات قمار آنلاین اشاره دارند که بدون لیسانس قانونی فعالیت می کنند. این مطالعه یک روش سیستماتیک برای شناسایی خدمات IOG در بازارهای موبایل ارائه می دهد و ویژگی ها و چالش های مرتبط با آنها را بررسی می کند.

برخی از یافته های کلیدی این مطالعه عبارتند از:

• خدمات IOG اغلب در بازارهای موبایل نرم افزاری و آپلیکیشن موبایل فعالیت می کنند. آنها از طریق این بازارها نصب و به کاربران موبایل عرضه می شوند.

• خدمات IOG معمولا بازی های قمار مشابه کازینوهای قانونی ارائه می دهند، اما بدون لیسانس و مجوز قانونی. آنها با هزینه های کمتر و محدودیت های کمتر ارائه می شوند تا کاربران را جذب کنند.

• خدمات IOG برای دسترسی به بازیکنان موبایل رقابت می کنند. با استفاده از بازاریابی خطایی و تبلیغات شدید برای جذب کاربران جدید رقابت می کنند.

• خدمات IOG معمولاً از مکان های پنهانی مانند کشورهای با مقررات ضعیف تر و سرورهای مجازی فعالیت می کنند تا محل و هویت واقعی خود را مخفی نگه دارند. آنها سعی می کنند از دسترسی مقامات قانونی پنهان بمانند.

• خدمات IOG ممکن است تبلیغات گمراه کننده ارائه دهند تا کاربران را به خدمات خود جذب کنند و آنها را به عنوان مشروع جلوه دهند.

در کل ، این مطالعه نشان می دهد که خدمات IOG یک بخش مهم از صنعت قمار غیرقانونی موبایل هستند که به شدت تهدید کننده است و باید مورد توجه سیاست گذاران و مقررات گذاران قرار گیرند. روش هایی مانند بهبود اجرای قانون ، افزایش شفافیت و ایجاد محدودیت های بیشتر می توانند به مبارزه با این پدیده کمک کنند.

 

Min, Moohong, Jemin J. Lee, and Kyungho Lee. "Detecting Illegal Online Gambling (IOG) Services in the Mobile Environment." Security and Communication Networks 2022 (2022).

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی