بررسی استفاده از سایت‌های قمار آنلاین فراساحلی در ایالات متحده از طریق تئوری فعالیت‌های معمول: تحلیل SEM

این مطالعه استفاده امریکایی ها از سایت های قمار آنلاین فراساحلی را بررسی می کند. این مطالعه از تئوری فعالیت های معمول برای تحلیل و تفسیر نتایج استفاده کرده است.

نکات کلیدی این مطالعه عبارتند از:

1) قماربازی آنلاین از طریق سایت های قمار فرامرزی در ایالات متحده غیرقانونی است، اما انجام می شود. این مطالعه به بررسی میزان و الگوهای استفاده از این سایت ها پرداخت.

2) بر اساس نظرسنجی آنلاین، حدود 5٪ از امریکایی ها حداقل یک بار در سال از سایت های قمار آنلاین فرامرزی استفاده می کنند. مردان، افراد با درآمد بالاتر و ساکنان ایالت هایی که قمار آنلاین قانونی نیست بیشتر احتمال استفاده داشتند.

3) تحلیل SEM نشان داد که عوامل علی مرتبط با استفاده شامل دسترسی و آسانی ، علاقه به قمار و نگرش مثبت نسبت به قمار آنلاین هستند. عوامل مداخله ای شامل محدودیت های قانونی و اطلاعات در مورد مخاطرات وابستگی می شوند.

4) نتایج پیشنهاد می کند که برای کاهش استفاده از سایت های قمار آنلاین فرامرزی، باید بر افزایش آگاهی در مورد مخاطرات قمار و محدودیت های قانونی تمرکز کرد.

 

Choi, Sinyong. "Examining the Use of Offshore Online Gambling Sites in the United States via Routine Activities Theory: A SEM Analysis." (2023).

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی