قرار گرفتن در معرض تبلیغات قمار و رفتارهای قمار در دانش آموزان دبیرستانی استرالیایی

این مطالعه به بررسی رابطه بین قرار گرفتن در معرض تبلیغات قمار و رفتار قمار بازی در دانش آموزان دبیرستانی در استرالیا می‌پردازد.

نتایج نشان می‌دهد که تعرض بیشتر به تبلیغات تلویزیونی و آنلاین قمار با احتمال بیشتر قماربازی و مشکلات مرتبط در دانش آموزان همراه است. به عنوان مثال، دانش آموزانی که به تبلیغات تلویزیونی قمار معرض بودند، احتمالاً قماربازی مشکلی را تجربه می‌کردند. همچنین ، دیدن تبلیغات قمار آنلاین با احتمال بیشتر تمایل به استفاده از وبسایت‌های قمار همراه بود.

به علاوه، نتایج نشان داد که پسران به طور کلی معرض به تبلیغات قمار بیشتری بودند و بسیار محتملتر بود که در مقایسه با دختران رفتارهای قماربازی مشکلی را تجربه کنند.

این نتایج نشان می‌دهد که کاهش معرضیت دانش آموزان به تبلیغات قمار می‌تواند به کاهش احتمال قماربازی و مشکلات مرتبط کمک کند. این امر مهم است زیرا قمار در سنین نوجوانی می‌تواند منجر به مشکلات طولانی مدت شود. محدود کردن تبلیغات قمار، به ویژه در میان پسران، می‌تواند یک راه حل مفید باشد.

 

Noble, Natasha, Megan Freund, David Hill, Victoria White, Lucy Leigh, David Lambkin, Maree Scully, and Robert Sanson-Fisher. "Exposure to gambling promotions and gambling behaviours in Australian secondary school students." Addictive Behaviors Reports 16 (2022): 100439.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی