فایندل: قراردادهای مشتقه ایمن برای اتریوم

استفاده از قراردادهای مشتقه و ابزار مالی مشتقه برای اتریوم می تواند به افزایش ایمنی و ثبات سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال منجر شود. برخی از مزایای استفاده از این ابزار مشتقه شامل موارد زیر است:

1. محافظت در برابر نوسانات شدید قیمت : قراردادهای مشتقه مانند قراردادهای آتی و قراردادهای سواپ می توانند محافظت ضد نوسانات شدید قیمت اتریوم فراهم کنند. این می تواند ریسک سرمایه گذاری را کاهش دهد.

2. هجوم محافظت شده  : سرمایه گذاران می توانند از ابزار مشتقه برای ورود به بازار اتریوم و تدریجی افزایش موقعیت خود استفاده کنند. این می تواند محافظت کند که آنها در یک زمان نامناسب وارد بازار شوند.

3. کسب درآمد از نوسانات قیمت : سرمایه گذاران می توانند از نوسانات کوتاه مدت قیمت اتریوم به عنوان منبع درآمد استفاده کنند. قراردادهای آتی و سواپ این امکان را فراهم می کنند.

بنابراین ، استفاده از انواع قراردادهای مشتقه و ابزار مالی مشتقه برای اتریوم می تواند به محافظت بهتر سرمایه گذاری ، ورود ایمن به بازار و کسب درآمد از نوسانات قیمت منجر شود. این می تواند به افزایش بالقوه جذابیت و محبوبیت اتریوم به عنوان یک دارایی سرمایه گذاری منجر شود.

 

Biryukov, Alex, Dmitry Khovratovich, and Sergei Tikhomirov. "Findel: Secure derivative contracts for ethereum." In Financial Cryptography and Data Security: FC 2017 International Workshops, WAHC, BITCOIN, VOTING, WTSC, and TA, Sliema, Malta, April 7, 2017, Revised Selected Papers 21, pp. 453-467. Springer International Publishing, 2017.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی