قمار در مالزی: بررسی اجمالی

این مقاله یک بررسی اجمالی از وضعیت قمار در مالزی ارائه می دهد. قمار در مالزی قانونی نیست با این حال به طور وسیعی غیرقانونی انجام می شود. این مقاله وضعیت قمار غیرقانونی در مالزی را بررسی کرده و عوامل مرتبط با آن را تحلیل می کند. همچنین اثرات منفی ناشی از قمار بر اجتماع مالزی مورد بررسی قرار می گیرند.

این مقاله به موارد زیر می پردازد:

• ممنوعیت قمار در مالزی و مجازات های مرتبط با آن ولی عملاً عدم اجرای آنها. دلایل عدم کارآمدی قوانین محدود کننده.

• انواع فعالیت های قماری که در مالزی انجام می شوند مانند قماربازی ، قمار آنلاین ، قمار در کازینوهای غیرقانونی و غیره. میزان رایج بودن هر کدام.

• عوامل مرتبط با انجام قمار در مالزی مانند جو سازمانی مساعد ، ترویج توسط واسطه ها و نمایندگی ها ، دسترسی آسان به مکان ها و وسایل قمار.

• اثرات مخرب اجتماعی ناشی از قمار مانند مشکلات مالی ، ناامنی ، فساد و جرم سازمان یافته.

• اقدامات پیشنهادی برای کنترل قمار غیرقانونی در مالزی مانند اجرای قوانین ، آموزش عمومی ، درمان و مشاوره.

نتایج این مطالعه نشان می دهد که قمار غیرقانونی در مالزی نه تنها رایج است بلکه مشکلات اجتماعی جدی ایجاد می کند. اقدامات کنترلی مؤثر نیاز به یک رویکرد مشارکتی دارد که هم قوانین را اجرا می کند و هم عوامل کلیدی انگیزشی را اصلاح می کند. آموزش عمومی و درمان می تواند در کاهش تقاضا مؤثر باشد در حالی که اجرای مؤثر قوانین می تواند عرضه را محدود کند. یک رویکرد چندجانبه و منسجم می تواند مشکل قمار غیرقانونی را در مالزی به طور موثر مدیریت کند.

 

Rathakrishnan, Balan, and Sanju George. "Gambling in Malaysia: an overview." BJPsych international 18, no. 2 (2021): 32-34.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی