طراحی سایت هتل

در این مقاله به طراحی سایت هتل و فواید اقتصادی پیرامون طراحی سایت هتل پرداخته شده‌است. از آنجایی که صنعت روبه رشد گردشگری و لزوم جذب گردشگران داخلی و خارجی، همچنین باتوجه به نرخ قیمت دلاری هتل‌های ایران در مقایسه با اکثریت کشورهای منطقه، به راحتی و به آسانی، با طراحی و راه‌اندازی سایت هتل اختصاصی و انحصاری مرتبط با یک هتل، تولید محتوای مناسب نمود و به راحتی هتل خود را از طریق وبسایت طراحی شده به جهانیان معرفی نمود و علاوه برجذب بهینه مشتریان داخل و بین‌المللی، علاوه بر جذب توریست و بالا بردن سود مالی صنعت توریسم در کشور، سبب رشد اقتصادی و ارز آوری نیز شد. با‌توجه به امکانات پیرامون یک سایت هتل طراحی شده نظر بخش پشتیبانی فنی و ۲۴ ساعته شرکت ای بت فا، همواره در تلاش است با ارائه یک سایت هتل که در سطح استانداردهای جهانی باشد، بتواند به عرصه رقابت بین‌المللی هتل‌داران و صاحبان سرمایه سرعت ببخشد. علاقه مردم به سفر و گردش از یک‌سو، استفاده از گوشی‌های هوشمند، اینترنت پرسرعت در همه جای این کره خاکی از سوی دیگر، سبب به وجود آمد پتانسیل بالقوه بسیار پرسود گردشگری و تورسیم شده است، که تمامی هتل‌داران با داشتنی چشم‌اندازی نسبت به آینده بسیار نزدیک، می‌تواند با اداره و راه‌اندازی یک سایت انحصاری و ویژه که امکانات بدهی اولیه مانند رزو و ثبت اتاق، آدرس فیزیکی هتل و بسیاری موارد را پوشش می‌دهد، از این ویژگی منحصربه‌فرد سود جویند و پتانسیل‌های مختلفی نظر پتاسنیل‌های بالقوه در زمینه کسب و کار، ارز آفرینی، کار آفرینی، توریسم و گردشگری را نیز بالفعل نمایند. بنابراین، داشتن یک وبسایت و مرکزی جهت بازاریابی مشتریان و گردشگران برای هر هتلی در سطح کشور یک الزام محسوب می‌شود، که با وقت هزینه و زمان منصفانه، علاوه بر ایجاد شغل‌های جانبی بسیاری، سبب تولید محتوا مرتبط با هتل مربوطه شود تا به راحتی در صفحه‌ اول گوگل و درمابین بالاترین جستجوها قرار گیرید تا علاوه بر تسهیل امور مرتبط با گردشگران، سبب سود مالی بیشتری به هر مجموعه هتل داری شود. با‌توجه به جمعیت ایران و نیروی جوان فعال با توانایی کار در منزل، به راستی و با راه‌اندازی سایت چند زبانه، درگاه‌های پرداخت داخلی و درگاه‌های پرداخت بیت‌ کوین، علاوه بر درآمد به تومان، به صورت دلاری نیز ارز آوری نمود و کسب درآمد داشت. شرکت ای بت فا پیشگام در طراحی سایت هتل، و با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات در حال حاضر با ارائه خدمات ویژه پیرامون طراحی سایت هتل، به صورت خلاصه و جامع و در ادامه این مقاله به موارد مرتبط با طراحی سایت هتل می‌پردازد.


طراحی سایت هتل - امکانات

طراحی سایت هتل خود را به شرکت طراحی سایت هتل ای بت فا بسپارید و سایت هتل منحصر به فرد و اختصاصی هتل خود را راه‌اندازی نمایید. در طراحی سایت موارد مختلف و ویژه‌ایی باید مورد توجه طراح سایت و مشتریان در نظر گرفته شود. سایت‌های هتل، که توسط شرکت ای بت فا طراحی شده است، می‌تواند شامل امکانات زیر باشد:

  • طراحی سایت هتل چند زبانه
  • طراحی سایت هتل دارای درگاه پرداخت بیت کوین
  • طراحی سایت هتل دارای پرداخت آنلاین و تومانی
  • طراحی سایت هتل با قابلیت زیر مجموعه‌گیری
  • طراحی سایت هتل با پنل مدیریت قوی
  • طراحی سایت هتل با فعال و غیر‌فعال نمودن امکانات بیشمار توسط مدیریت سایت طراحی شده
  • طراحی سایت هتل با قالب و امکانات اختصاصی، شخصی و انحصاری
  • طراحی سایت هتل با ثبت شرکتی و مجوز رسمی
  • طراحی سایت هتل براساس خدمات هتل
  • طراحی سایت هتل بر اساس امکانات هتل
  • امکان افزودن تصاویر هتل بر روی سایت طراحی شده
  • امکان افزودن اختصاصی عکس‌های اتاق‌های مختلف هتل
  • امکان افزودن گالری عکس‌ها بر اساس مناسب‌ها
  • امکان رزو آنلاین توسط مشتریان داخلی هتل
  • امکان رزو آنلاین یا بوک نمودن توسط مشتریان بین‌المللی
  • امکان افزود و اضافه نمودن کاربران هتل به وب‌سایت
  • امکان راه‌اندازی پروسه سیستم مالی کارمندان و کارکنان هتل
  • امکان راه‌اندازی ایمیل خصوصی کارمندان هتل
  • امکان طراحی سایت هتل با درگاه پرداخت رایج در هر منطقه
  • امکان مدیریت سایت هتل به صورت سلسله مراتبی
  • امکان راه‌اندازی پاسخگوی آنلاین در طراحی سایت هتل
  • امکان افزودن و نشان داده مکان هتل بر روی نقشه هتل
  • امکان اضافه نمودن و مشخص‌ نمودن آدرس دقیق هتل بر روی نرم‌افزار‌های مکان‌یاب 
  • و بسیاری خدمات و امکانات دیگر که توسط شرکت طراحی سایت ای بت فا به کارفرماین و مشتریان تحویل داده می‌شود.

توجه بفرمایید که کلیه سایت‌های هتل طراحی، پیاده سازی و راه‌اندازی شده شامل امکانات فراوانی هستند که به راحتی، توسط مدیریت سایت هتل فعال و غیر‌فعال می‌شوند، مباحث مطرح شده به عنوان نمونه از امکانات در سایت‌های هتل طراحی شده توسط شرکت ای بت فا است، کلیه سایت‌های بر‌اساس نیاز مشتریان و کارفرمایان، طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. توجه بفرمایید که کلیه سایت‌های هتل طراحی شده به‌صورت کاملا اختصاصی، بهینه، سئو شده و با رعایت تمامی استاندارد‌های بین‌المللی در طراحی هتل به‌کار گرفته شده است.


طراحی سایت هتل - خدمات

جهت اطلاع از خدمات بیشتر مرتبط با طراحی سایت هتل و یا در صورتی که خدمات خاصی مرتبط با انواع سایت هتل مد نظر شما است، به بخش خدمات طراحی سایت هتل مراجعه بفرمایید.


تعرفه طراحی سایت هتل 

جهت اطلاع از آخرین برآورد قیمت و هزینه طراحی، پیاده‌سازی کامل و راه‌اندازی سایت هتل به صورت کاملا شخصی و اختصاصی براساس نظر کارفرمایان به لینک روبه‌رو مراجعه بفرمایید: هزینه طراحی سایت هتل


پرسش و پاسخ - طراحی سایت هتل

جهت اطلاع از سوالات متداول پیرامون طراحی سایت هتل و همچنین دریافت پاسخ هرگونه سوال احتمالی خود به بخش پرسش و پاسخ مرتبط با طراحی سایت هتل مراجعه نمایید، در صورتی که پاسخ سوالات خود را نیافتید از طریق فرم پرسش با ما تماس بگیرید.


طراحی سایت هتل - مقالات

جهت مطالعه مقالات مرتبط با طراحی سایت هتل مقاله مرتبط را مطالعه بفرمایید، همچنین جهت مطالعه مقالات بیشتر و موضوع طراحی سایت هتل با شرکت طراحی سایت هتل، ای بت فا، تماس بگیرید.


سفارش طراحی سایت هتل

جهت مشاوره، اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش در طراحی سایت هتل به لینک روبه‌رو مراجعه بفرمایید و سایت هتل خود را راه‌اندازی نمایید: سفارش طراحی سایت هتل


نحوه سفارش طراحی سایت هتل

با مراجعه به لینک راهنمای روند ثبت سفارش طراحی سایت هتل و مطالعه موضوع مربوطه می‌توانید از نحوه اجرای پروژه مرتبط با طراحی سایت هتل به صورت کامل مطلع گردید، همچنین از نحوه طراحی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی کامل سایت هتل و زمان‌بندی کامل پروژ مطلع می‌گردید.


نمونه کار طراحی سایت هتل

لطفا جهت مشاهده نمونه کار‌های طراحی شده سایت هتل که توسط شرکت ای بت فا طراحی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی شده است، همچنین دریافت دمو، اسکریپت رایگان، سایت‌ها توسعه داده شده، مشاوره در زمینه طراحی، راه‌اندازی و سرمایه‌گزاری در طراحی هتل و هر گونه سایتی با ما به نشانی ایمیل [email protected] تماس بگیرید. 


منابع مقاله طراحی سایت هتل

مقاله طراحی سایت هتل شامل قانون کپی‌‌رایت می‌باشد و کلیه حقوق مادی و معنوی مقاله طراحی سایت هتل متعلق به شرکت ای بت فا به نشانی ebetagencyfa.com است، هرگونه کپی‌ برداری از مقاله طراحی سایت ... ممنوع و شامل پیگرد قانونی و بین‌المللی است. لطفا جهت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت هتل با ما تماس بگیرید.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی