بهبود نرخ موفقیت تراکنش از طریق انتخاب دروازه هوشمند در شبکه های کانال پرداخت ارز دیجیتال

استفاده از دروازه هوشمند در شبکه های مبتنی بر ارز دیجیتال و عملیات پرداخت می تواند به بهبود موفقیت تراکنش ها منجر شود. چند مزیت کلیدی از دروازه هوشمند استفاده می شود:

1. احراز هویت قوی تر : دروازه هوشمند می تواند از تکنیک های احراز هویت پیشرفته مانند بایومتریکس ، تصدیق چند مرحله ای و غیره استفاده کند که منجر به کاهش تقلب می شود.

2. تشخیص معامله مشکوک : دروازه هوشمند می تواند الگوریتم های یادگیری ماشینی و تحلیل داده ها را برای تشخیص معاملات مشکوک به تقلب استفاده کند. این می تواند سطح تقلب را کاهش دهد.

3. سطح بالاتری از امنیت و پولشویی مبارزه : دروازه هوشمند می تواند از تکنیک های مبتنی بر ریسک برای تشخیص معاملات مشکوک به پولشویی استفاده کند. این منجر به جلوگیری مؤثر تر از پولشویی می شود.

بنابراین ، استفاده از دروازه هوشمند در شبکه های پرداخت ارز دیجیتال می تواند به طور قابل توجهی نرخ موفقیت تراکنش را افزایش دهد و سطح امنیت و تقلب را کاهش دهد.

 

Mercan, Suat, Enes Erdin, and Kemal Akkaya. "Improving transaction success rate via smart gateway selection in cryptocurrency payment channel networks." In 2020 IEEE International Conference on Blockchain and Cryptocurrency (ICBC), pp. 1-3. IEEE, 2020.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی