پوکر ذهنی

پوکر ذهنی به بازی پوکر اشاره دارد که در ذهن بازی می شود ، بر خلاف شکل فیزیکی سنتی آن که با کارت های فیزیکی انجام می شود. برخی از ویژگی های پوکر ذهنی:

• سریع تر است: پوکر ذهنی می تواند به مراتب سریع تر از پوکر فیزیکی انجام شود زیرا نیازی به جمع آوری و مرتب کردن کارت ها نیست.

• بیشتر مراحل بازی را شامل می شود: ذهن می تواند تمام مراحل یک دست یا مسابقه را در نظر بگیرد و مراحلی را که در یک بازی فیزیکی حذف می شوند را شامل شود.

• با محدوده های بزرگ تر قابل بازی است: ذهن می تواند با محدوده های بسیار بزرگ تر از آنچه که در بازی فیزیکی ممکن است ، کار کند.

• تمرین بیشتری امکان پذیر است: شخص می تواند هر کجا و هر زمانی پوکر ذهنی را تمرین کند. این امکان باعث می شود که مهارت ها به سرعت ارتقاء یابند.

• محاسبات پیچیده تر ممکن است: ذهن انسان می تواند محاسبات پیچیده تر و پیشرفته تری را در مورد احتمالات پیروزی و ارزش انتظاری کرد تا آنچه که ممکن است در یک بازی فیزیکی انجام شود.

اگرچه پوکر ذهنی نسبت به شکل فیزیکی آن مزایایی دارد ، اما برخی بازیکنان تجربه بازی رودررو را جذاب تر می دانند. برای بسیاری ، پوکر ذهنی به عنوان یک روش مفید برای تمرین و بهبود مهارت های پوکر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

Shamir, Adi, Ronald L. Rivest, and Leonard M. Adleman. Mental poker. Springer US, 1981.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی