تحولات جدید در بازاریابی قمار: ظهور تبلیغات رسانه های اجتماعی و تأثیر آن بر جوانان

مطابق مقاله، شرکت‌های قمار در حال بررسی روش‌های جدید بازاریابی مانند تبلیغات رسانه‌های اجتماعی برای اهداف بازاریابی خود هستند. این امر نگران کننده است زیرا تبلیغات اجتماعی قمار می‌تواند به مشکل قماربازی جوانان دامن زد.

مقاله می‌افزاید که تبلیغات اجتماعی قمار می‌تواند جوانان را مستقیماً وادار به ارتکاب اعمال خطرناک قمار کند. این تبلیغات ممکن است جوانان را برای استفاده از بازی‌های قمار محبوب و وبسایت‌های قمار تشویق کند. در موارد شدیدتر، تبلیغات می‌تواند جوان را به سمت الکل، مواد مخدر مختلط و مشکلات مالی سوق دهد.

در نتیجه، این مقاله تأکید می‌کند که شرکت‌های قمار نباید روش‌های بازاریابی جدید مانند تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی را برای افزایش فروش محصولات خود به کار برند. این روش‌ها می‌توانند مشکل اعتیاد به قمار و مسائل مرتبط را شدت بخشند، بویژه در میان جوانان. محدود کردن تبلیغات قمار و اتخاذ مسئولیت اجتماعی از جانب شرکت‌های قمار می‌تواند مفید باشد.

 

Rossi, Raffaello, and Agnes Nairn. "New Developments in Gambling Marketing: the Rise of Social Media Ads and Its Effect on Youth." Current Addiction Reports (2022): 1-7.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی