طراحی سایت خبری

در جهان کنونی خبر و سایت‌های خبری در ردیف سایت‌های پربازدید و مطرح در موتو جستجوی گوگل می‌باشند، و با در‌ نظرگرفتن مجموع انواع سایت‌های خبری ورزشی، اقتصادی، هنری، سیاسی، فرهنگی، سینما و دیگر سایت‌های خبری که بامجوز و بدون مجوز فعالیت، مشغول به نشر و یا بازنشر اخبار مختلف در سراسر ایران و جهان هستند، لزوم طراحی سایت خبری چند زبانه که بتواند گوی رقابت را از حریفان برباید و در جستجو‌گر گوگل در صفحه نخست قرار گیرد، نیازمند دانش و استفاده از سئوی بهینه و سریع است، وب فارسی همگام با وب جهان تمرکز ویژه ایی را بر روی سایت‌ها خبری دارد، چناچه با توجه به فهرست خبرگزاری‌ها و وبگاه‌های خبری ایران که به‌صورت شناخته شده مشغول به فعالیت هستند، همچنین با استناد به گزارش گروه اجتماعی مشرق که در آن به معرفی صد سایت برتر پربازدید ایران را معرفی کرده است و همچنین استناد به رسانه‌های مختلف که همچنان این سایت خبری ورزشی سه را جزو سایت‌های خبری پربازدید ایران معرفی می‌کند، و مسلما سود بسیار بالایی از تبلیغات به‌دست می‌آورد، می‌شود همچنان به سایت‌های خبری با موضوعات مختلف امیدوار بود. مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه‌ای با ایلنا اعلام کرده‌است که تعداد خبرگزاری‌های ایران از اروپا بیشتر است، لذا ضرورت استفاده بیشتر از این فضای گسترده که سبب کارآفرینی و گسترش اقتصای بیشتر می‌گردد به‌شدت احساس می‌شود. با‌توجه به جمعیت ایران و نیروی جوان فعال با توانایی کار در منزل، به راستی و با راه‌اندازی سایت‌های خبری‌های چند زبانه، درگاه‌های پرداخت داخلی و درگاه‌های پرداخت بیت‌ کوین به معرفی محصولات، جذب و فروش بیشتر به مشتریان شد، علاوه بر درآمد به تومان با در نظر گرفتن درگاه‌های پرداخت مستقیم و ریالی، به صورت دلاری نیز ارز آوری نمود و کسب درآمد داشت. شرکت ای بت فا پیشگام در طراحی سایت خبری، و با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و پروژه‌های زود بازده، در حال حاضر با ارائه خدمات ویژه پیرامون مبحث طراحی سایت خبری، به صورت کامل و جامع و در ادامه این مقاله به موارد مرتبط با طراحی سایت خبری می‌پردازد.


انواع - طراحی سایت خبری

با توجه به آنکه سایت‌های خبری، جزو پربازدیدترین سایت‌ها می‌باشد، به راحتی می‌توان از پتانسیل‌های فراوان تبلیغاتی بهره‌مند گردند و سبب کسب درآمد بالا می‌باشد، در زیر به‌صورت تیتروار برخی از انواع خبری‌های داخلی و خارجی که توسط شرکت ای‌ بت فا، طراحی و اجرا شده، قید شده‌است. لطفا جهت سفارش طراحی سایت هرگونه خبری با ما تماس بگیرید تا سایت خبری متفاوتی را راه‌اندازی و مدیریت نمایید.

  • طراحی سایت خبری ورزشی
  • طراحی سایت خبری پزشکی
  • طراحی سایت خبری اقتصادی
  • طراحی سایت خبری فرهنگی
  • طراحی سایت خبری هنری
  • طراحی سایت خبری علمی
  • طراحی سایت خبری سینمایی
  • طراحی سایت خبری مجلات
  • طراحی سایت خبری روزنامه
  • طراحی سایت خبری محلی
  • طراحی سایت خبری جامع
  • و ...

توجه بفرمایید که کلیه سایت‌های طراحی، پیاده سازی و راه‌اندازی شده شامل امکانات فراوانی هستند که به راحتی، توسط مدیریت سایت خبری مربوطه فعال و غیر‌فعال می‌شوند، مباحث مطرح شده به عنوان نمونه از امکانات در سایت‌های خبری طراحی شده توسط شرکت ای بت فا است، کلیه سایت‌های بر‌اساس نیاز مشتریان و کارفرمایان، طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند.


امکانات - طراحی سایت خبری

برترین ویژگی که سبب شکوفایی در یک سایت خبری طراحی شده است سئو درست و لزوم استفاده از قوانین به روز موتور‌های جتسجو در رعایت همه جانبه موارد مرتبط با سئو است تا مخاطبان بیشتری را جذب خود نمایند. جهت اطلاع از امکانات سایت‌های خبری طراحی شده نکات فراوانی وجود دارد که این موارد گوناگون و متنوع با توجه به هدف از خبری راه‌اندازی شده و نمایشگاه داخلی یا خارجی شرایط ویژه‌ایی را می‌طلبد که در طراحی سایت خبری موارد مختلف و ویژه‌ایی باید مورد توجه طراح سایت و مشتریان در نظر گرفته شود. سایت‌های خبری، که توسط شرکت ای بت فا طراحی شده است، می‌تواند شامل امکانات زیر باشد:

  • طراحی سایت خبری چند زبانه
  • طراحی سایت خبری دارای درگاه پرداخت بیت کوین جهت دریافت کمک
  • طراحی سایت خبری با قابلیت سئو براساس متد به‌روز
  • طراحی سایت خبری با پنل مدیریت قوی
  • طراحی سایت خبری با فعال و غیر‌فعال نمودن امکانات بیشمار توسط مدیریت سایت طراحی شده
  • طراحی سایت خبری با قالب و امکانات اختصاصی، شخصی و انحصاری
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی سایت خبری و سیستم وبلاگ نویسی چندین کاربره
  • طراحی سایت خبری با قابلیت ایجاد کاربران و نویسنده
  • طراحی سایت خبری با ایمیل اختصاصی
  • طراحی سایت خبری با امکان عضویت کاربران
  • بسیاری خدمات و امکانات دیگر که توسط شرکت طراحی سایت ای بت فا به کارفرماین و مشتریان تحویل داده می‌شود.
  • و ...

توجه بفرمایید که کلیه سایت‌های طراحی، پیاده سازی و راه‌اندازی شده شامل امکانات فراوانی هستند که به راحتی، توسط مدیریت سایت خبری مربوطه فعال و غیر‌فعال می‌شوند، مباحث مطرح شده به عنوان نمونه از امکانات در سایت‌های خبری طراحی شده توسط شرکت ای بت فا است، کلیه سایت‌های بر‌اساس نیاز مشتریان و کارفرمایان، طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند.


خدمات - طراحی سایت خبری

جهت اطلاع از خدمات بیشتر مرتبط با طراحی سایت خبری و یا در صورتی که خدمات خاصی مرتبط با انواع سایت خبری مد نظر شما است، به بخش خدمات در طراحی سایت خبری مراجعه بفرمایید.


نمونه کار - طراحی سایت خبری

لطفا جهت مشاهده نمونه کار‌های طراحی شده توسط شرکت ای بت فا، همچنین دریافت دمو، اسکریپت رایگان، سایت‌ها توسعه داده شده، مشاوره در زمینه طراحی، راه‌اندازی و سرمایه‌گزاری در طراحی هر گونه سایتی با ما به نشانی ایمیل [email protected] تماس بگیرید. 


تعرفه - طراحی سایت خبری 

جهت اطلاع از قیمت و هزینه کامل طراحی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی یک سایت خبری شکیل که از تمامی امکانات روز دنیای تکنولوژی بهره‌مند باشد به لینک روبه‌رو مراجعه بفرمایید: تعرفه طراحی سایت خبری


سوالات متداول - طراحی سایت خبری

جهت اطلاع از سوالات متداول پیرامون طراحی سایت خبری و همچنین دریافت پاسخ هرگونه سوال احتمالی خود به بخش پرسش و پاسخ مرتبط با طراحی سایت خبری مراجعه نمایید، در صورتی که پاسخ سوالات خود را نیافتید از طریق فرم پرسش با ما تماس بگیرید.


مقالات - طراحی سایت خبری

جهت مطالعه مقالات مرتبط با طراحی سایت خبری مقاله مرتبط را مطالعه بفرمایید، همچنین جهت مطالعه مقالات بیشتر و موضوع طراحی سایت خبری با شرکت طراحی سایت خبری، ای بت فا، تماس بگیرید.


نحوه سفارش - طراحی سایت خبری

با مراجعه به لینک راهنمای روند ثبت سفارش طراحی سایت خبری و مطالعه موضوع مربوطه می‌توانید از نحوه اجرای پروژه مرتبط با طراحی سایت خبری به صورت کامل مطلع گردید، همچنین از نحوه طراحی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی کامل سایت خبری و زمان‌بندی کامل پروژ مطلع می‌گردید.


ثبت سفارش - طراحی سایت خبری

جهت مشاوره، اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش در طراحی سایت خبری به لینک روبه‌رو مراجعه بفرمایید و سایت خبری خود را راه‌اندازی نمایید: سفارش طراحی سایت خبری


منابع - مقاله طراحی سایت خبری

مقاله طراحی سایت خبری شامل قانون کپی‌‌رایت می‌باشد و کلیه حقوق مادی و معنوی مقاله طراحی سایت خبری متعلق به شرکت ای بت فا به نشانی ebetagencyfa.com است، هرگونه کپی‌ برداری از مقاله طراحی سایت خبری ممنوع و شامل پیگرد قانونی و بین‌المللی است. لطفا جهت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی