طراحی سایت ساده

در قرن حاضر و باتوجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی و مخصوصا ویدیویی، علاقه افراد به مشاهدات تصویری بالا رفته است، لذا به همان نسبت افرادی که به دنبال خدمات، محصول و یا به هر هدفی در نت به جستجو می‌پردازند، کم‌تر به مطالعات صفحات طولانی و بعضا تکراری، رقبت نشان می‌دهند، لذا در طراحی سایت ساده که کاربران بتوانند با حداقل کلیک و مشاهده خلاصه‌ترین عنوان و توضیحات به هدف خود برسد هدف اصلی است. همچنین تمامی سایت‌های ساده و بر‌اساس نظرسنجی‌های دهه اخیر پیرامون انواع صفحات پربازدید در سطح وب، همچنان از محبوبیت بسیار بالایی برقرار هستند. زیرا هدف اصلی طراح و مالک هر وب‌سایت ساده‌ایی، راحتی کاربران و به نتیجه رسیدن سریع‌تر و بهتر رسالت اصلی کسی که سایت را راه‌اندازی و اداره می‌کند، است؛ از سوی دیگر، سادگی علاوه بر سرعت لود بالا و همچنین ایندکس شدن سریع‌تر در موتور‌های جستجو، فضای بهتر و غیر گیج‌کننده را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. در حقیقت امر، هدف اصلی در استاندارد‌های طراحی سایت ساده، نیاز‌های اصلی مشتریان است، که کاربران بدون سردرگمی و به راحتی نحوه استفاده از است را بیاموزند، یکی از دلایل اصلی کمپانی گوگل که پس از تاسیس، بسیاری را پشت‌سر نهاد، تاکید بسیار زیاد به راحتی و به نتیجه رسیدن کاربران است؛ به همین دلیل در سال‌های اخیر، دوباره سیل عظیمی از افراد به طراحی سایت با ظاهر ساده و در عین حال کارا روی آورده‌اند. نمونه‌های فراوانی از سایت‌های پرمخاطب را می‌توان مثال زد که سادگی آن سب جذب انبوه مخاطب گشته و درمقایسه، بسیاری از سایت‌های پرمخاطب که در چند سال اخیر با روی آوردن به صفحات شلوغ و رعایت نکردن المان سادگی در طراحی، انبوهی از مخاطبان خود را از دست داده‌اند؛ برای نمونه سایت یاهو که در ابتدا با مسنجرش و خدمات جستجو و ایمیل رایگانش بسیار جلو‌تر از بسیاری از شرکت‌های مطرح کنونی که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کردند بوده است، اما به علت عدم رعایت سادگی، به راحتی از حریفان عقب ماند. با‌توجه به جمعیت ایران و نیروی جوان فعال با توانایی کار در منزل، به راستی و با راه‌اندازی سایت‌های ساده‌های چند زبانه، درگاه‌های پرداخت داخلی و درگاه‌های پرداخت بیت‌ کوین به معرفی محصولات، جذب و فروش بیشتر به مشتریان شد، علاوه بر درآمد به تومان با در نظر گرفتن درگاه‌های پرداخت مستقیم و ریالی، به صورت دلاری نیز ارز آوری نمود و کسب درآمد داشت. شرکت ای بت فا پیشگام در طراحی سایت ساده، و با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و پروژه‌های زود بازده، در حال حاضر با ارائه خدمات ویژه پیرامون مبحث طراحی سایت ساده، به صورت کامل و جامع و در ادامه این مقاله به موارد مرتبط با طراحی سایت ساده می‌پردازد.


نکات - طراحی سایت ساده

در زیر به‌صورت تیتروار برخی از نکات اساسی در طراحی سایت‌های ساده داخلی و خارجی که توسط شرکت ای‌ بت فا، طراحی و اجرا شده، قید گشته است. لطفا جهت سفارش طراحی سایت هرگونه ساده با ما تماس بگیرید تا سایت ساده متفاوتی را راه‌اندازی و مدیریت نمایید.

  • طراحی سایت ساده با استفاده از چیدمان درست و معقول
  • طراحی سایت ساده با توجه به ترکیب رنگ صحیح
  • طراحی سایت ساده با توجه به رعایت هدر یا همان سرنویس درست
  • طراحی سایت ساده با توجه به عنوان سایت
  • طراحی سایت ساده به دور از نگارش شلوغ
  • طراحی سایت ساده با استفاده از استاندارد‌های طراحی دائم
  • طراحی سایت ساده با رعایت خلاصه نویسی
  • طراحی سایت ساده بدون استفاده از تبلیغات و مطالب تکراری
  • طراحی سایت ساده با در نظر گرفتن سئو و ایندکس گوگل

توجه بفرمایید که کلیه سایت‌های طراحی، پیاده سازی و راه‌اندازی شده شامل امکانات فراوانی هستند که به راحتی، توسط مدیریت سایت ساده مربوطه فعال و غیر‌فعال می‌شوند، مباحث مطرح شده به عنوان نمونه از امکانات در سایت‌های ساده طراحی شده توسط شرکت ای بت فا است، کلیه سایت‌های بر‌اساس نیاز مشتریان و کارفرمایان، طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند.


امکانات - طراحی سایت ساده

جهت اطلاع از امکانات سایت‌های ساده طراحی شده نکات فراوانی وجود دارد که این موارد گوناگون و متنوع با توجه به هدف از ساده راه‌اندازی شده و نمایشگاه داخلی یا خارجی شرایط ویژه‌ایی را می‌طلبد که در طراحی سایت ساده موارد مختلف و ویژه‌ایی باید مورد توجه طراح سایت و مشتریان در نظر گرفته شود. سایت‌های ساده، که توسط شرکت ای بت فا طراحی شده است، می‌تواند شامل امکانات زیر باشد:

  • طراحی سایت ساده چند زبانه
  • طراحی سایت ساده دارای درگاه پرداخت بیت کوین
  • طراحی سایت ساده دارای پرداخت آنلاین و تومانی
  • طراحی سایت ساده با قابلیت زیر مجموعه‌گیری
  • طراحی سایت ساده با پنل مدیریت قوی
  • طراحی سایت ساده با فعال و غیر‌فعال نمودن امکانات بیشمار توسط مدیریت سایت طراحی شده
  • طراحی سایت ساده با قالب و امکانات اختصاصی، شخصی و انحصاری
  • طراحی سایت ساده با ثبت شرکتی و مجوز رسمی
  • طراحی سایت ساده و سیستم وبلاگ نویسی
  • طراحی سایت ساده با قابلیت ایجاد کاربران ویژه
  • طراحی سایت ساده با ایمیل اختصاصی
  • طراحی سایت ساده با سئو پیشرفته
  • طراحی سایت ساده با ثبت آدرس در نقشه گوگل
  • بسیاری خدمات و امکانات دیگر که توسط شرکت طراحی سایت ای بت فا به کارفرماین و مشتریان تحویل داده می‌شود.
  • و ...

توجه بفرمایید که کلیه سایت‌های طراحی، پیاده سازی و راه‌اندازی شده شامل امکانات فراوانی هستند که به راحتی، توسط مدیریت سایت ساده مربوطه فعال و غیر‌فعال می‌شوند، مباحث مطرح شده به عنوان نمونه از امکانات در سایت‌های ساده طراحی شده توسط شرکت ای بت فا است، کلیه سایت‌های بر‌اساس نیاز مشتریان و کارفرمایان، طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند.


خدمات - طراحی سایت ساده

جهت اطلاع از خدمات بیشتر مرتبط با طراحی سایت ساده و یا در صورتی که خدمات خاصی مرتبط با انواع سایت ساده مد نظر شما است، به بخش خدمات در طراحی سایت ساده مراجعه بفرمایید.


نمونه کار - طراحی سایت ساده

لطفا جهت مشاهده نمونه کار‌های طراحی شده توسط شرکت ای بت فا، همچنین دریافت دمو، اسکریپت رایگان، سایت‌ها توسعه داده شده، مشاوره در زمینه طراحی، راه‌اندازی و سرمایه‌گزاری در طراحی هر گونه سایتی با ما به نشانی ایمیل [email protected] تماس بگیرید. 


تعرفه - طراحی سایت ساده 

جهت اطلاع از قیمت و هزینه کامل طراحی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی یک سایت ساده شکیل که از تمامی امکانات روز دنیای تکنولوژی بهره‌مند باشد به لینک روبه‌رو مراجعه بفرمایید: تعرفه طراحی سایت ساده


سوالات متداول - طراحی سایت ساده

جهت اطلاع از سوالات متداول پیرامون طراحی سایت ساده و همچنین دریافت پاسخ هرگونه سوال احتمالی خود به بخش پرسش و پاسخ مرتبط با طراحی سایت ساده مراجعه نمایید، در صورتی که پاسخ سوالات خود را نیافتید از طریق فرم پرسش با ما تماس بگیرید.


مقالات - طراحی سایت ساده

جهت مطالعه مقالات مرتبط با طراحی سایت ساده مقاله مرتبط را مطالعه بفرمایید، همچنین جهت مطالعه مقالات بیشتر و موضوع طراحی سایت ساده با شرکت طراحی سایت ساده، ای بت فا، تماس بگیرید.


نحوه سفارش - طراحی سایت ساده

با مراجعه به لینک راهنمای روند ثبت سفارش طراحی سایت ساده و مطالعه موضوع مربوطه می‌توانید از نحوه اجرای پروژه مرتبط با طراحی سایت ساده به صورت کامل مطلع گردید، همچنین از نحوه طراحی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی کامل سایت ساده و زمان‌بندی کامل پروژ مطلع می‌گردید.


ثبت سفارش - طراحی سایت ساده

جهت مشاوره، اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش در طراحی سایت ساده به لینک روبه‌رو مراجعه بفرمایید و سایت ساده خود را راه‌اندازی نمایید: سفارش طراحی سایت ساده


منابع - مقاله طراحی سایت ساده

مقاله طراحی سایت ساده شامل قانون کپی‌‌رایت می‌باشد و کلیه حقوق مادی و معنوی مقاله طراحی سایت ساده متعلق به شرکت ای بت فا به نشانی ebetagencyfa.com است، هرگونه کپی‌ برداری از مقاله طراحی سایت ساده ممنوع و شامل پیگرد قانونی و بین‌المللی است. لطفا جهت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی