مقایسه مقررات مربوط به قمار آنلاین بین اندونزی، مالزی، سنگاپور و بریتانیا

این مطالعه مقررات مربوط به قمار آنلاین در اندونزی، مالزی، سنگاپور و بریتانیا را مقایسه می کند.

نکات کلیدی این مطالعه عبارتند از:

1) قمار آنلاین اختلال قمار و مشکلات مالی را تشدید کرده و پیامدهای منفی اجتماعی و بهداشتی دارد. مقررات مناسب می تواند این خطرات را کاهش دهد. این مطالعه مقررات قمار آنلاین در چهار کشور را مقایسه می کند.

2) در اندونزی، قمار آنلاین غیرقانونی است. در مالزی و سنگاپور، قمار آنلاین فقط در صورتی مجاز است که توسط بازی مجاز دولتی ارائه شود. در بریتانیا، بخش خصوصی می تواند لایسنس قمار آنلاین را دریافت کند در صورتی که معیارهای مسؤولیتپذیری اجتماعی را رعایت کند.

3) مالزی و سنگاپور بهترین محیط کنترل شده را ایجاد می کنند، اما احتمالاً منجر به محدود شدن انتخاب و رقابت می شود. رویکرد بریتانیا منجر به بازار بازتر می شود، اما مسؤولیت بیشتری بر عهده شرکت های قمار می گذارد. رویکرد اندونزی کاملاً محافظه کارانه است و هیچ فعالیت قمار آنلاین را مجاز نمی داند.

4) هیچ رویکرد کاملاً واضح برتر نیست و هر کشور باید رویکردی را انتخاب کند که با ارزش ها و سیاست هایش مطابقت دارد. اما کنترل مناسب و مسؤولیتپذیری اجتماعی باید ملاک های اصلی باشند.

در نتیجه، این مطالعه ارزیابی جامعی از چارچوب های قمار آنلاین در چهار کشور مختلف ارائه می دهد. کنترل و مسؤولیتپذیری اجتماعی اهمیت دارند، اما هیچ رویکرد واحدی وجود ندارد. رویکرد ها باید بر اساس سیاست ها و ارزش های هر کشور انتخاب شوند. این مطالعه مبنایی برای تصمیم گیری در زمینه سیاست های قمار آنلاین مناسب ارائه می کند.

 

Aidah, Khansa Nur, and Bambang Pratama. "The Comparative of Regulations About Online Gambling Between Indonesia, Malaysia, Singapore, And United Kingdom."

تماس

جهت تماس با بخش پشتیبانی فروش شرکت طراحی سایت ای بت فا از طریق اسکایپ، ایمیل و تلگرام زیر اقدام بفرمایید.

ویدیو پنل مدیریت سایت شرط‌بندی